27.3.13

NEW IN: STAMPS AND MORE


Gister kwam ik thuis na een laaange dag met twee toetsen (ik zit in mijn toetsweek) die ik volgens mij écht verprutst heb. Dus de depressieve ik kwam thuis, en toen lag er een pakketje op de deurmat! Ik wist meteen wat het was, ik had namelijk bij Nicole van cocogold een bestelling geplaatst. Ze verkoopt wat spullentjes voor leuke prijsjes.




Ik bestelde twee air-mail enveloppen, wat stickertjes om labels mee te maken en 3 setjes postzegels. Daar ben ik onwijs blij mee, er zitten echt hele leuke tussen.


Dus je kan nog een kijkje nemen!
Liefs

8 comments:

  1. Misschien komt het wel goed met je toetsen, positief blijven hoor! Leuke spulletjes heb je gekocht bij Nicole.

    ReplyDelete
  2. Mooi dat je bestelling is binnen gekomen! Veel plezier ermee, en succes met je toetsen. Altijd positief blijven :)

    ReplyDelete
  3. Probeer positief te blijven... En leuk zo,n pakje te ontvangen hoor.

    ReplyDelete
  4. Je toetsen komen wel goed joh! En een leuk pakketje zeg!
    Liefs

    ReplyDelete
  5. Die postzegels zijn zooo gaaf. Paulien, blijf altijd positief :) Volgende week komt je brief aan en ik zal zorgen dat je gemotiveerd wordt en er veel positiviteit in zit :)

    Liefs,Lisa

    ReplyDelete

Tips, vragen, iets anders? Laat een reactie achter!♥