13.4.13

RECEIVED MAIL #12 #13 #14

From Jejida
 Hey! Ik heb weer wat leuke pakketjes ontvangen, klik verder om ze allemaal te zien!

From Jejida
 Van Jejida (wat een toffe naam he!) kreeg ik een indianen pakketje, echt heel grappig gedaan!
From Emma
 Van Emma kreeg ik ook een leuk pakketje, de envelop had ze gemaakt van de H&M gids. Ze had er 3 hele mooie postzegels bijgestopt.
From Silvie
Van Silvie kreeg ik een huge pakket met allerlei spullentjes, die ik kan gebruiken voor snail-mail!

Heel erg bedankt allemaal. Wat vinden jullie van de pakketjes?
Liefs.

7 comments:

  1. Wat leuk! Nu gaat het bij mij ook weer kriebelen hoor om te gaan snailmailen ;) Dat indianenpakketje vind ik echt super schattig!

    ReplyDelete
  2. Oh die brieven zien er echt leuk uit!
    Vooral die eerste vind ik echt geweldig! :)

    Liefs, leen

    ReplyDelete
  3. Leuk! Mijn naam is trouwens Jedidja en niet Jejida ;-) haha.... Misschien heb ik een beetje onduidelijk geschreven ;-).

    ReplyDelete
  4. Echt super leuke pakketjes heb je gekregen, heel leuk om te zien!

    ReplyDelete
  5. Wat is dat indianenpakketje leuk gedaan!

    ReplyDelete

Tips, vragen, iets anders? Laat een reactie achter!♥