2.7.13

SALE SHOPPING!

Na mijn toetsweek besloot ik dat het wel eens tijd was om de stad in te duiken, op zoek naar een high-wasted short en een leuk jurkje. Je raadt het al; ik kwam met verschillende dingen thuis, behalve een high-wasted short of iets in die trant, en ook geen leuk jurkje. Wél scoorde ik drie sale items, die ik met jullie wil delen.


 Deze broek kocht ik bij de H&M voor maar 5 euro! Dit is geen broek waar ik 40 euro voor zou betalen, omdat het een best gewaagde print is, maar voor dat geld neem ik hem al te graag mee. Vandaag droeg ik hem met een witte blouse.

 Hebben jullie al pijn aan je ogen? Deze fel fel felle neon bikini ligt ook in mijn kast nu. Ik kocht deze ook voor 5 euro. Het staat vooral leuk onder een doorschijnend hempje, als vervanging voor een bandeau. Heerlijk om mee rond te paraderen in Frankrijk, ik kan niet wachten!
Als laatste kocht ik deze nagellak van Essie. Deze was met 30% korting, dus van 10 naar 7 euro afgeprijst. Maar toen ik later op mijn bonnetje keek zag ik dat ik er maar 5 euro voor heb betaald, lucky me!

Hebben jullie al ge-sale-shopt? 

Liefs

12 comments:

  1. Oeeeh ik heb dezelfde broek! :) Super leuke aankopen!

    ReplyDelete
  2. Leuke aankoopjes! Wat fijn dat je uiteindelijk maar 5 euro voor dat essie lakje betaald hebt!

    ReplyDelete
  3. Oeh dat Essie nagellakje is mooi (en 5 euro? Super leuk!). Ik hou ook zo erg van sale-shoppen! ;) Liefs

    ReplyDelete
  4. Leuke dingen! Ik heb ook vandaag een printlegging in de sale gekocht en nog wat korte broekjes, lang leve sale haha. Wow jij hebt echt geluk gehad met dat nagellakje, leuk! Liefs

    ReplyDelete
  5. Whohooow, 5 euro voor die broek, geintje zeker!? Gave broek!

    ReplyDelete
  6. Mooie spulletjes! En 5 euro voor een Essie nagellak? Waar?!

    xoxo

    ReplyDelete
  7. Leuke dingen heb je gekocht! Die broek met print heb ik ook, die heb ik echt al maanden geleden gekocht, ook in de sale voor vijf euro haha! Ik draag hem ook vaak met een witte blouse. Liefs!

    ReplyDelete
  8. Wauw wat een mooie bikini! Ik heb ook echt een hele felle bikini voor de zomer :) Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    P.s. Doe je mee aan mijn zomer GIVE AWAY party? Dat zou tof zijn!

    ReplyDelete
  9. Super leuke aankopen! Sale is altijd zo fijn. :) Je broek is ook echt heel leuk en dat maar voor 5 euro.

    ReplyDelete
  10. Dat printje van je broek probeer ik al zolang te krijgen in een blousje. AAAH.
    p.s. ik ben je nieuwste volger. XO
    Another way of blogging

    ReplyDelete
  11. Wauw, tof! Je blog ziet er leuk uit zeg :) Doe je mee aan mijn winactie? Je kunt nu echt een supergave curling wand winnen! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete

Tips, vragen, iets anders? Laat een reactie achter!♥